Thursday, February 3, 2011

i love my job !

bekerja sebelah jiran yang da macam tembok,tiang lampu takde 
perasaan ni sangat seronok !
korang penah keje ngan tembok ? best ?
best giler.. nak cube rase ?
meh la keje ngan aku.
tembok ni ialah makhluk dua muka yang mempunyai hati
yang sangat busuk,rupa pun da buruk ini kan pula hati nye kan..
memang patut pun Tuhan cipta kan makhluk ni dengan pakej
buruk rupa,perangai dan hati budi.
senang sikit kite nk kenal,tak payah nak kilas2 kan..
dia make over la macam mane pun dia tetap macam sawit
hangus.pastu berangan nak kaler rambut purple.
haa..bayangkan lah !
bawak2 sedar diri kak oii..awak tu bukan budak,kalau ye pun
nak kaler rambut,kaler la kaler2 yang mencerminkan usia.
ke hati dia da kaler purple tu yang sibok nak kaler rambut purple tu.
siyes memang best keje ngan tembok sawit hangus ni.
sebab tu la aku suke giler keje ni..tak pernah sedetik pun aku tak pikir pasal
nak berhenti keje..hahaha
nasib baek la aku ni dicipta kan dengan kesabaran yang tinggi,syukur Ya Allah !
moga dengan sabar ini bakal mengampun kan dosa2 aku terdahulu,terkini..Amin

No comments:

Post a Comment